Polis Jumpa Pistol Dalam Kereta Safee Sali ! "Saya Jumpa Dalam Plastik Masa Memancing Di Logi Air"

loading...
**Terlajak Kaya Sangat !! Sampaikan Safee Sali Pemain Bola Sepak Terkenal Tanah Air !! Menyimpan Sepucuk Pistol Dalam Keretanya ! Tapi Malang Tak Berbau !! Polis Menjumpai Pistol Tersebut Semasa Sekatan Jalan Raya . Alasan Safee Sali "Terjumpa Semasa Memancing" ?? 


Sepucuk pistol jenis revolver bersama 30 peluru telah dijumpai oleh anggota polis Trafik Cawangan JBU semasa menjalankan Sekatan Jalan Raya di Susur Exit Kempas Lebuhraya Utara Selatan (Hala Utara) di dalam sebuah kenderaan jenis Ford Ranger 4WD berwarna hijau milik pemain bolasepak JDT, Safee Sali.
Anggota polis pada mulanya telah menjumpai satu beg berwarna kuning di bahagian tempat duduk belakang kereta tersebut yang mengandungi sepucuk pistol Revolver jenis Smith & Wesson serta 30 butir peluru hidup.
Sebenarnya kereta tersebut telah dinaiki oleh seorang lelaki melayu yang merupakan pemilik Kedai Aksesori 4×4 dan mengaku pistol tersebut adalah miliknya.
Lelaki tersebut juga mengaku kenderaan Ford Ranger Safee Sali itu telah dihantar ke kedainya pada minggu lepas untuk dipasang “Full Accecories” dan Safee Sali akan mengambil kenderaannya itu selepas Final Piala FA.
Lelaki tersebut memberitahu kepada polis bahawa pistol dan peluru-peluru telah dijumpai di dalam bungkusan plastik semasa memancing bersama rakannya di Loji Air, Jalan Sungai Tiram – Pasir Gudang pada bulan lepas dan menyimpan untuk keselamatan dirinya yang sedang menjalankan perniagaan.
Suspek direman sehingga minggu hadapan untuk membantu menjalankan siasatan memandangkan cerita yang diberi kepada pihak polis macam cerita Tamil 90’an.
loading...

0 Response to "Polis Jumpa Pistol Dalam Kereta Safee Sali ! "Saya Jumpa Dalam Plastik Masa Memancing Di Logi Air""

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
fx khairol: #headlineatas { opacity:1.0; height:auto; width:auto; position:absolute; top:380px; left:85px; align:center; border-bottom:1px #005094 solid; border-bottom:0px blue solid; color:#333; padding:0px; z-index:1001; font-size:13px;}
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close