Budak Bermata Serigala Mampu Melihat Dalam Gelap -

loading...
Nii Bukan NARUTO Yaa !! Budak Comel Ini Mempunyai Mata "Serigala" !!! KelebihanNya Dapat Lihat Seperti Biasa Di Dalam Gelap !!
Nong Youhu seorang kanak-kanak di China mempunyai sepasang mata yang unik dan mampu melihat secara jelas ketika berada dalam suasana gelap. Mata biru kanak-kanak ini mampu dilihat di dalam gelap dan memancarkan cahaya biru kehijauan seperti mata seekor kucing atau Serigala Liar. Ia bukanlah mata hiasan seperti contact lens bagi sesetengah individu.
Image result for pelik Serigala Tinggal Di Rumah
Nong Youhui dikesan mempunyai mata yang unik ini ketika berusia baru 2 bulan, bapanya kemudian membawanya berjumpa dengan doktor. Namun doktor mengatakan mata Youhui akan kembali menjadi hitam seiring usianya tetapi sehingga kini belum ada sebarang perubahan kepada matanya.
Ketika diuji oleh pakar perubatan, mata Youhui mampu melihat secara sempurna di tempat yang gelap dan memberinya penglihatan yang sangat sensitif ketika hari terang.-malaysiatopblogger
loading...

0 Response to "Budak Bermata Serigala Mampu Melihat Dalam Gelap - "

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
fx khairol: #headlineatas { opacity:1.0; height:auto; width:auto; position:absolute; top:380px; left:85px; align:center; border-bottom:1px #005094 solid; border-bottom:0px blue solid; color:#333; padding:0px; z-index:1001; font-size:13px;}
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close