Video: Isteri Curang Mengaku Terlanjur, ‘Main’ Dua Kali

loading...
Video: Isteri Curang Mengaku Terlanjur, ‘Main’ Dua Kali


kantoi
BETAPA dunia sekarang sudah semakin ‘dahsyat’ sampai kecurangan antara suami dan isteri pun boleh dimuatnaik ke dalam laman sosial.
Video berkenaan yang bertajuk ‘Ana Tenang Mengaku Terlanjur Dengan Remy’ itu giat dikongsikan secara meluas di laman Facebook yang mana ia mungkin tidak sesuai untuk ditonton mereka yang di bawah umur kerana penggunaan dialog yang agak ‘terus’ tanpa berselindung.

Mengaku Terlanjur, ‘Main’ Dua Kali oleh mynewshub
Menerusi video, suami wanita berbaju hitam kebungaan itu yang menamakan dirinya “ayah”  bertanya kepada isterinya itu adakah dia menyayangi lelaki yang juga orang ketiga iaitu Remy, dan wanita itu menjawab kerana sudah terlanjur.
“Sebab mak dah terlanjur dah tak boleh balik dengan ayah, terpaksa jugaklah sayang,”kata wanita itu tenang.
Agak berani wanita yang bernama Ana itu menjawab terpaksa sayangkan orang ketiga dek kerana sudah terlanjur akibat melakukkan hubungan seks dengan Remy.
Padahal kalau masih sayangkan suami, pastinya si Ana itu akan insaf dan segera memohon maaf serta merayu keada si suami supaya menerima dirinya kembali.
Nama orang ketiga, Remy pula yang dilihat begitu selamba dan berlagak menjawab bahawa dia pula sukakan Ana tanpa ada rasa bersalah.
Kadang-kadang, manusia apabila sudah lama memendam rasa dan makan hati serta perasaan sudah tiada macam-macam tindakan nekad sanggup dilakukan seperti apa yang berlaku di dalam video ini.
Ramai juga netizen berpendapat suami wanita itu tidak sepatutnya memuatnaik video berkenaan kerana ia hanya akan membuka aib keluarga mereka dan mungkin sebagai pengajaran kepada wanita dan lelaki berkenaan.
Namun, maklumat terbaru yang baru sahaja diterima kami mengatakan si suami kepada wanita curang terbabit itu juga sebenarnya hanya dua kali lima sahaja.
curang1
Dikatakan lelaki terbabit mempunyai seorang lagi ‘kekasih gelap’ yang mana si isterinya telah lama mengetahui hal sebenar yang diselindung oleh suaminya.
loading...

2 Responses to "Video: Isteri Curang Mengaku Terlanjur, ‘Main’ Dua Kali"

  1. Perkenalkan, saya dari POKERAYAM. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk memiliki Harta, Mobil Mewah, Rumah Mewah atau Istri Muda ?
    Jika anda ingin yang kami maksud seperti diatas, anda dapat mengunjungi kami di www(titik)pokerayam(com) banyak kisah sukses bersama kami
    Hanya Modal 10 ribu anda bisa mendapatkan Kekayaan dalam hitungan detik, Bukan Sulap Bukan Sihir ini memang nyata !!!
    info keberuntungan lebih lanjut bbm : D8E5205A

    ReplyDelete
  2. Disini aku mau Sharing aja ya
    Banyak temen aku yang tercukupi kebutuhannya tanpa kerja
    Caranya bagaimana?? hanya mengeluarkan 10 ribu
    untuk bermain di www. pokerayam .com hanya hitungan menit saja
    ratusan hingga jutaan pun didapat dikarenakan pokerayam
    selalu memberikan promo dan keberuntungan kepada member setianya
    banyak promo dan hadiah menarik yang akan update disetiap saat
    yuk silahkan bergabung pada pokerayam jangan lewatkan
    MODAL 10 ribu MENJADI 1 JUTA
    info keberuntungan lebih lanjut bbm : D8E5205A

    ReplyDelete

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
fx khairol: #headlineatas { opacity:1.0; height:auto; width:auto; position:absolute; top:380px; left:85px; align:center; border-bottom:1px #005094 solid; border-bottom:0px blue solid; color:#333; padding:0px; z-index:1001; font-size:13px;}
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close