Kenapa Ular Ni Makan Sesama Mereka ? Sebab Nya Adalah....

loading...
Ni Lah Kawan Makan Kawan !! Bukan Manusia Jaa Selalu buat , Binatang Pon Dah Terikut Daa....
Tapi Binatang Ada Sebab Kenapa Dia Buat Mcm Tu . TAPI Manusia Tak Seharusnya Buat Mcm Ni .. Sebab Manusia Ada Akai Boleh Pikiaq Binatang Ada Otak Tapi Takdak Akai , Kena Faham Tu !!

Kenapa Ular Ni Makan Sesama Mereka ? Sebab Nya Adalah....



"Ular yang makan ular lain (seperti King dan Rat) akan mengelirukan ekor mereka sendiri untuk ular lain dan akan berakhir makan sendiri," tulis John Allen Gordon-Levitt Gerlach. "Terdapat satu perkataan greek untuk itu dipanggil Ouroboros dan ia melambangkan kitaran yang kekal hidup dan mati."
Seorang lagi pengguna, yang komen telah dikeluarkan dari Facebook, melaporkan bahawa ular telah makan lebih separuh daripada badan sendiri dan lemas akibat.
Manakala ular jangan cuba makan diri mereka dari semasa ke semasa, ia tidak seolah-olah menjadi sengaja
Boleh beberapa ular yang benar-benar dapat jadi dungu mereka kesilapan diri mereka untuk makan malam?
"Kebanyakan ular menggunakan haba masuk akal untuk mencari mangsa mereka, supaya ekor mereka sendiri tidak mungkin untuk menarik perhatian mereka," kata Sally South dari Muzium South Australia di Adelaide. "Tetapi ular Beberapa juga melakukan 'caudal memancing' (ekor wagging cepat) untuk menarik mangsa. Ada juga yang melakukannya hanya apabila mereka teruja. Ular mempunyai otak kecil dan lebih reaktif daripada proaktif, jadi gerakan ini boleh menangkap mata mereka dan membuat mereka berfikir 'mangsa'. "
loading...

0 Response to "Kenapa Ular Ni Makan Sesama Mereka ? Sebab Nya Adalah...."

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
fx khairol: #headlineatas { opacity:1.0; height:auto; width:auto; position:absolute; top:380px; left:85px; align:center; border-bottom:1px #005094 solid; border-bottom:0px blue solid; color:#333; padding:0px; z-index:1001; font-size:13px;}
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close